کاربرد های سرور مجازی ایران

سه شنبه 18 شهريور 1399
15:38
mwebspouyan

سرور های مجازی در دیتاسنتر ها نگهداری میشوند. دیتاسنتر ها فضای مناسب برای نگهداری سرور های اختصاصی را فراهم میاورند. سرور ها باید در شرایط دمایی و ایمنی مناسبی قرار داشته باشند که به طول عمر بیشتری برسند بنابر این شرایط دمایی و عدم وجود گرد و غبار در هوا باعث افزایش میانگین عمر و کاهش استهلاک سرور ها خواهد شد. منظور از سرور مجازی ایران سروری میباشند که به صورت فیزیکی در یکی از دیتاسنتر های ایران قرار داشته باشد.

توان پردازشی و سرعت و تمامی ویژگی های یک سرور مجازی وابسته به منابعی که در اختیار آن قرار دارد میباشد. منابعی از جمله پردازنده و رم و پهانی باند شبکه که مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و کارایی سرور میباشند تعیین کننده کیفیت سرویس دهی خواهند بود. برای آشنایی بیشتر با سرور مجازی به صفحه سرور مجازی چیست و کاربردهای آن مراجعه کنید.

بسته به نیاز و انتظاری که هر فرد از سرور مجازی خود دارد، میتواند هر کدام از سرور های مجازی واقع در کشور ها و دیتاسنتر های مختلف را تهیه کند.

یکی از پارامتر های تعیین کننده در انتخاب کشور سرور مجازی نوع سرویسی که قصد اجرای آن بر روی سرور مجازی را داریم میباشد. به عنوان مثال اگر شما در ایران قصد راه اندازی یک گیم سرور را داشته باشید بهتر است که سرور مجازی خود را در دیتاسنتر ایرانی تهیه کنید که پینگ تایم پایین تری داشته باشید اما اگر قصد استفاده از سرویس های خارجی مانند پرداخت PayPal و یا عصویت و استفاده از خدمات سایت هایی مانند freelancer.com و … را داشته باشید مجبور به تهیه سرور مجازی از دیتاسنتر های خارج خواهید بود.
منبع: کاربرد های سرور مجازی ایران | وب پویان مشاوره و فروش سرور مجازی


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سرور مجازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]